Monday, November 16, 2009

男人!

我老爹發現我最近看 Anais Nin :「啊,你係地鐵睇,咪好寸?」

我:「車,D 人都唔知係乜啦。」

老爹摩挲兩掌:「呵呵,拿住本 Anais Nin 的女仔,我會好想......」

我:「係囉,吸引過拿住本 Proust 呀可?」

老爹(覺得我深得佢心):「梗係啦! Proust 係悶皇黎嘛!」

果然係一個男人......He probably doesn't know that Anais was a great fan of Proust's, and she once said, "...Myself is like the self of Proust, it's merely an instrument to connect life and the myth."

聽日問下 TM 先......



No comments: