Saturday, September 15, 2007

到底是女皇

高燒101度,發短訊告訴女皇:我的皮膚可以燒雞蛋。

不久收到來電,聲音異常興奮,似受約去海洋公園:「你發燒呀?」

「哎呀,哎呀!你明日又不回來……」好肉緊。

「做咩呀?你地有野玩呀?」

「玩?0係房玩囉!……同埋多個人做野嘛。」

「……我睇下下晝返唔返到黎啦……」

「但我五點又走啦喎……」

「……咁我早 d 返到咪得囉……」

「諗定(午餐)食乜先!!……咁你而家快 d 訓啦,快 d 去刷牙啦!」


果然係女皇。果然是「任是無情也動人」。


一般人遇上這種情況多半會覺得女皇好殘忍(都係架),但那些人是不會明白的,只有互相都充滿信任,才會有這種對答。不要以為那些誰都說得出的「我很擔心你」或者「多休息」就/才叫關心。

不過我結果都是太辛苦死唔到返去。



5 comments:

倉海君 said...

喂,係人都明嘅嘢就唔矜貴啦

makuranososhi said...

正是正是...(捋小鬍子偷笑狀)

Anonymous said...

你好,我們是一個華文聯播網站www.mix-blog.com,誠意邀請你加入我們的聯播大家庭,有空請來看看啊!^.^

Anonymous said...

我想借你個人鍊包紮.
星期五考試,星期四lunch&下午得唔得閑?
去大坑鍊.

makuranososhi said...

我個人幾時都係你的......

(呢個應該唔係一個問題,係一個命令)