Thursday, August 23, 2007

生日快樂


配 four season 的 house champagne (如常不記得酒名)(找到了,是 philipponnat ),女皇開酒,「卜」一聲好響好開心。祝女皇大人快快樂樂!一個唔該就吞左件 cookie 落肚,勁呀。

老實說,不知道蛋糕有多少層,也沒考究過有甚麼材料──黃小姐從前為我們上過 tutorial 的,但早忘得一乾二淨,只記得味道,和吞進口的陶醉。(反正你去 google 按幾下──再不然問問黃小姐,還怕不知道?)蛋糕幾靚幾巴閉都不是重點,主角是吃的人

不過吃過最難忘的 opera 還是黃小姐買給我們的那一個。我相信沒有香港人能超越那位女師傅──你不是以為手執一張 french recipe 就能造出正宗的 french cake 吧?




題外話:昨日其實跟 ASD 開會,女皇大人約我和老闆一起穿黑色 one piece + 高跟鞋(最衰我條 time turner 頸鍊未到啦),拿, this is a team !──當然開會是巧立名目,隨便找個理由,其實天天都可以定 dress code ,最終的唯一目的還是開心。食完蛋糕搭的士去 BC 捧場看短片,女皇在車內換回高跟鞋,給我塗她的 lip gloss (點解佢個 d 永遠都閃過我個 d ?)。原來還帶了 eye shadow 打算在公司替我化,但開會開到六點幾,沒有時間。進了影院我們站在後排,方便看罷要看的就閃;當值 curator 好心提醒我們捧場的那段排在第九,又衝出去玩陣先。女皇如常即興發癲,慫恿 curator 拋下公職去飲野:「反正 d 片你都睇過晒架啦!」斯文 curator 有點不好意思,好乖仔地婉拒了。天南地北說了一通才驚覺他就是幫我們搞過節目但從未露面的某 curator 。 modest ,誠懇,有禮,一定不知道甚麼叫做作或自以為是,做的節目也不賣弄綽頭,單是態度已經叫人如沐春風,「文化界」絕無僅有。

之後跟 0060 、吳南翔(?)、一身黑的 theo (也穿黑色,聽話)在 poly 跳舞給她看,主角嚇到倒瀉咖啡。



5 comments:

Dead Cat said...

你呢個最靚. 我中意黑色的蛋糕多於師奶feel懶係home made個d.

妖我又要飲呀~~~~~

makuranososhi said...

死貓真係深得我心呀!我都鍾意 home made cake 架,例如我老闆個 d ......即係, home made 都有分 grand 同唔 grand 既。

SleepyKiki said...

yeah

等我下次又整返d homemade 蛋糕粉brownie 俾你食

哈哈哈

makuranososhi said...

今日食返之前剩返的少少。雪左兩日都勁好味,絕對好食過當晚!我問我個靚點解,佢話:「梗係啦,今日新鮮切,個日拎出黎 hea 到出晒水先食......」

所以咪就係壞事囉!我明明諗住點好晒蠟燭先知會主角,唔知邊 x 個晨咁早就 hea 晒 d 野出黎。徙晒我個 cake 。xxx!

不過徙都係 happy 。

Scarlett Freyre said...

yo quiero!!