Saturday, August 18, 2007

On Her Majesty's Service



替女皇大人當更,下班奉召到她的領地玩塔羅。抽中一張「倒吊男」代表我的潛意識,靚女塔羅師的解釋大致包含以下用語:「不知是自虐還是被虐啦……其實雙腳根本沒有被綁住,但享受倒吊……喜歡一些與一般人不同的感受(說得真婉轉)……是自己不肯走出來……」當事人尚未開腔,身旁的女皇大人已經興奮地搶著說:「唔使潛意識啦!佢擺到明啦!佢係呀,佢係呀!佢仲好 proud of it 添架!」──下刪一百數十字。我只有吃吃傻笑。無計啦,你係最了解又最有資格講0個個。

(不過睇我寫野都知啦可?例如呢篇那些充滿階級味的稱謂已經好「倒吊」啦,更不用說某個 tag 啦。睇下睇下真係覺得自己好勁喎!噢!)

老闆娘仙仙經過搖頭:「海洋公園!」我一臉疑惑,女皇大人馬上接力:「話我地好似玩過山車呀,係咁依嘩鬼叫呀。」老死就是老死,默契!不過女皇大人天生能近乎本能地洞察別人內心,靠的不是跡象,一切源自直覺──所以奇準,像貓。平日都像懶得答理,但你憂鬱的時候,牠總會知道的,而且懂得無聲無息地安慰你。








No comments: