Thursday, August 24, 2006

英雄牌墨水筆!


圖:充滿祖國風味的筆盒子,靚!上面印著「銥金筆」,不知何解。

容我再報告一下我那個 Notes from the Underground 師妹教我驚艷的地方。前幾天飯後到咖啡室小敘,她把記事簿也帶去,裡面夾著一管墨水筆。原來她是用墨水筆的,寫的英文潦草非常漂亮!「不過這是土炮,英雄牌。」

我中學時也用過墨水筆,不過是貪得意,沒多久就嫌常常要添墨水而放棄了。經她一說,我也興緻勃勃起來,馬上指點人幫我入貨。

今天她電郵問我可以找誰拿票看節目,我順便過去她的座位閒聊,竟然手多捏破了一枝土炮。她說,不關你事,它今早滾到地上,有人踏了一腳。

是誰個莽漢這般冒失?!

等不及拜託的人了,下班我趕忙到國貨公司買回兩枝英雄牌,明天一人一枝。女售貨員說:「這個我也有,小學三年級用到現在了。」好可愛。

去得國貨公司自然又破財,跟售貨員談完一輪茶經,買了斤獅峰龍井……明天拿回去請幾個談得來的喝吧。


***


純粹號外:


嘻。多謝前男友。呢個 keyring 唔係人人配用,雖然,唔貴。



8 comments:

せんきち said...

こんにちわ。英雄万年筆、懐かしいです。20年ぐらい前、使っていたことがあります。

SleepyKiki said...

我見到兩幅相都暗藏黃小姐個名!

我有一排都用墨水筆,不過覺得寫英文就好,寫中文總是不太慣,後來又不了了之。

又,個匙扣好靚!

makuranososhi said...

whoever who reads this:
我頭先炒車,響入西貢條路撞到架的士。 for a while 我以為自己 d 肋骨斷晒。好在我同男人都無事。我係迷糊中聽到佢報警,嘩痛到我丫!!!原來只係安全帶勒到,嘩但係真係好痛。見住撞個陣好驚(其實我係以為唔會撞),但係撞左就無咁驚,因為已經無得好驚。

せんきちさん、日本の方は英雄牌も使っていましたか。そのことを知ったら喜んでいますね。

k ,嘻無錯,不過其實唔關佢事,主要係要有 d 野墊住影個 keyring ,呢本書適合不過!真係靚到無野好講,你都買個啦!唔係人人配用呀,因為上面句話。

今日師妹收到我支筆都好開心,仲好驚訝同佢爛左個支一模一樣,又借佢 d 墨水我用。本來好開心頂不過我後黎好似阻住佢......

係喎你係咪生日?原來你又係 virgo ,同某人差兩日。

makuranososhi said...

唔記得講,生日快樂!

Anonymous said...

你抄車????無咩事嘛

SleepyKiki said...

炒車?無野嘛?有冇受傷?

係呀你又記得我生日。多謝多謝。今年生日都真係好快樂。

makuranososhi said...

睇左啦......羨慕!

其實係我男友炒。無受傷,係當時心口同膝頭勁痛,痛到唔郁得,我真係以為自己斷骨! call 左白車不過都係無去醫院,因為其實無事。 d 人話係安全帶 chok 親禾。好在架車好慢,玻璃都無爆,唔係實傷......嘩唔敢諗。

其實我以為會收得住......撞0個下,嚇到唔識驚!而家諗返就好驚好驚好驚好驚。

Anonymous said...

Makuranososhi, 你好.想請問在那裡可買到英雄牌墨水筆?我找了很久也找不到.港島的國貨公司都不賣英雄牌了.可否電郵告知fredchan@hutchcity.com?